Joerdayenne
-
bijna 3 jaar geleden
the best !!💖
Silke
-
bijna 3 jaar geleden
Sandra
-
bijna 3 jaar geleden
Altijd gezellig en mooi resultaat! Dit keer een nn treatmant gedaan, dus 1 kleur. Maar aan het eind nog een leuke gouden glitter topcoat erop, super blij mee!
Michelle
-
bijna 3 jaar geleden
Giovanna
-
bijna 3 jaar geleden
Demi
-
bijna 3 jaar geleden
Goede hulp, vriendelijk en uiteindelijk een heel erg leuk design geworden. Heel erg blij mee. Dankjewel🩷
Puck
-
bijna 3 jaar geleden
Gezellig & weer een prachtig resultaat!
Sabine
-
bijna 3 jaar geleden
Heel erg tevreden over de verloop van mijn afspraak. Enorm blij met hoe netjes mijn nagels zijn gedaan en gelijk al positieve reacties op de kleur van mijn nagels gehad. Ik ben blij!
Leyla
-
bijna 3 jaar geleden
Blij blij blij
Tessa
-
bijna 3 jaar geleden