5.0
gebaseerd op 117 reviews
Joerdayenne - bijna 3 jaar geleden

the best !!💖

Silke - bijna 3 jaar geleden
Sandra - bijna 3 jaar geleden

Altijd gezellig en mooi resultaat! Dit keer een nn treatmant gedaan, dus 1 kleur. Maar aan het eind nog een leuke gouden glitter topcoat erop, super blij mee!

Michelle - bijna 3 jaar geleden
Giovanna - bijna 3 jaar geleden
Demi - bijna 3 jaar geleden

Goede hulp, vriendelijk en uiteindelijk een heel erg leuk design geworden. Heel erg blij mee. Dankjewel🩷

Puck - bijna 3 jaar geleden

Gezellig & weer een prachtig resultaat!

Sabine - bijna 3 jaar geleden

Heel erg tevreden over de verloop van mijn afspraak. Enorm blij met hoe netjes mijn nagels zijn gedaan en gelijk al positieve reacties op de kleur van mijn nagels gehad. Ik ben blij!

Leyla - bijna 3 jaar geleden

Blij blij blij

Tessa - bijna 3 jaar geleden